מדיניות משלוחים
מדיניות משלוחים – שני שקד קוסמטיקס
זמן השילוח
זמן השילוח הינו עד 5 ימי עסקים ממועד ההזמנה (לא כולל את יום ההזמנה, שישי-שבת וחגים)
החברה תשלח את ההזמנה מרגע ביצוע ההזמנה תוך 1–3 ימי עסקים בלבד לחברת המשלוחים
לאחר שליחת ההזמנה לחברת המשלוחים ובמידה ולא יהיו עיכובים לא צפויים, זמן השילוח הינו עד 5 ימי עסקים עד לבית הלקוח או נקודת איסוף לפי בחירת הלקוח במעמד התשלום
איסוף עצמי
קיימת אפשרות לאיסוף עצמי ממשרדי החברה בכתובת: הראובני 2, הרצליה, בתיאום מראש עם שירות הלקוחות
אחריות על עיכובים
החברה אינה אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה
כתובת אספקה
משלוח המוצר יבוצע לכתובת שנמסרה על ידי הלקוח בעת הרכישה
אספקת המוצר תתבצע לכתובת שהקליד הלקוח בתהליך הרכישה. ניתן לתקן כתובת או פרטים שגויים רק בתוך 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה באמצעות מייל לאתר שיכלול את מספר ההזמנה
דמי משלוח
סכום דמי המשלוח יוצג ללקוח במהלך תהליך הרכישה וייגבה בעת ביצוע ההזמנה
אין לראות בדמי המשלוח כחלק ממחיר המוצר אלא כתוספת תשלום לכיסוי עלות משלוח המוצר לכתובת הלקוח
זמן אספקה משוער
זמן האספקה המשוער הוא עד 5 ימי עסקים ממסירת החבילה לחברת המשלוחים
אזורים כמו אילת, רמת הגולן, מצפה רמון, דרום הר חברון, הרי יהודה, הפזורה והשומרון – זמני האספקה עלולים להיות ארוכים יותר
ימי עסקים מוגדרים כימים ראשון עד חמישי בלבד; ימי חג, ערב חג, שישי ושבת לא ייחשבו ימי עסקים. יום ביצוע ההזמנה לא נחשב במניין ימי העסקים
מועד האספקה הינו משוער בלבד ותלוי בגורמים ונסיבות שאינם בשליטת החברה
עיכובים בלתי צפויים
הלקוח מאשר כי יתכנו עיכובים משמעותיים באספקה כתוצאה מכוח עליון, תקלות טכניות, שביתות, השבתות, סכסוכי עבודה, מערכת המכס, תנאי מזג אוויר חריגים, מחלות ומגפות, פעולות מלחמה, טרור, חבלת סייבר, עיכובים של חברת השילוח וכיוצ"ב
החברה אינה אחראית לעיכובים ו/או איחורים באספקת המוצר מסיבות אלו
אישור זמן אספקה סביר
הלקוח מסכים ומאשר כי אספקת מוצר בתוך 14 ימי עסקים תיחשב זמן סביר ומקובל לאספקה, ולא תהיה לו כל טענה או דרישה בשל כך
מבלי לגרוע מהאמור, החברה תפעל ככל יכולתה לספק כל מוצר עד 5 ימי עסקים
תקנון חברת השילוח
התקנון של חברת השילוח המבצעת עבור החברה את הובלת המוצר אל כתובת הלקוח יחול גם על הלקוח, ואין בו כדי להרחיב את חבות או אחריות החברה
באזורים המוגבלים לגישה עפ"י תקנוני חברת השילוח, החברה רשאית לספק את המוצר ללקוח במקום חלופי, בתיאום מראש
אובדן משלוח
במקרה של משלוח שאבד – אחריות החברה מוגבלת לאספקה מחדש של המוצר שהוזמן על חשבון החברה בלבד, לאחר קבלת אישור מחברת השילוח על האובדן
סעיף זה אינו חל אם האובדן נובע ממסירת מספר טלפון לא תקין, כתובת שגויה או פרטים לא עדכניים על ידי הלקוח